...

قبلاْ در مورد گرفتن سرویس کوته‌پیام (همون S.M.S خودمون) بدون مراجعه به هیچ جا و از طریق سرویس های تلفنی مخابرات یه توضیحاتی داده بودم (لینک مطلب).

در مورد نحوه‌ی ارسال پست الکترونیکی (e-mail) و پیغام برای یاهو مسنجر (yahoo offline message) هم توضیح دادم. ( لینک مطلب)

این دو تا سایت هم هستن که به شما اجازه میدن از طریق وب به موبایل اِس.اِم.اِس بزنید: یکی مربوط میشه به شرکت امن‌افزار شریف که البته هنوز سرویسش مجانی نیست ولی به زودی مجانی میشه ٬ و دیگری مربوط میشه به پارس‌آنلاین که مجانیه ولی زیر پیغام هایی که میفرسته تبلیغ میذاره و محدودیت کاراکتر هم داره.

اما اینا به چه کار ما میاد ؟!!
خوب پر واضح است که فصل فصل امتحاناست و انواع و اقسام روشهای الهامات غیبی و کمک‌های دوستان دور و نزدیک شدیداْ به کار می‌آید !! از اونجایی که ما آدمای خیلی متمدنی هستیم و دیگه اِند تکنولوژی هستیم٬ از این سه پاراگراف بالا به بهترین نحو در ایام امتحانا میشه استفاده کرد!! کافیه یه آدم با مرام پیدا کنید که تو خونه یا تو سایت دانشکدتون پشت کامپیوتر بشینه و یاهو مسنجرش رو بیاره بالا و این سایت پارس آنلاین رو که باهاش بتونه به شما کوته‌پیام بفرسته !! حالا شما سر جلسه از موبایلتون به عنوان مثلاْ ماشین حساب استفاده میکنید و به دوستتون مسیج میدین که این مساله نه منه ؟!! دوستتون هم واسه شما از طریق سرویس کوته‌پیام چنان الهامات غیبی ای میفرسته که یه وقت خدای ناکرده این ترم آخری به تکدرس و این حرفا نیفتین ؛)